Strona główna » piens.pl - Polska i Wiara ma sens » Teoria ewolucja- kłamstwo odciągające ludzi od Boga

Teoria ewolucja- kłamstwo odciągające ludzi od Boga

Czy zastanawialiście się kiedyś z odrobinką krytycyzmu, drodzy czytelnicy, nad przekazywaną wam „wiedzą” o tzw. teorii ewolucji? Kiedyś trafiłem na wykłady  dr Kenta, które poniżej prezentuję, a po których obejrzeniu zrozumiałem, że mamy tu do czynienia z wieloma  niedomówieniami, które układają się w piękną kłamliwą bajkę. Posłuchajcie:

1.

http://www.youtube.com/watch?v=0dWdsnoeWA4

2.

http://www.youtube.com/watch?v=tks7oGSy14U

3.

http://www.youtube.com/watch?v=zA8op-G_iNo

4.

http://www.youtube.com/watch?v=Bl_VqU9VNZ8

5.

http://www.youtube.com/watch?v=RW_4xo1dkAU

6.

http://www.youtube.com/watch?v=sJwKKwca_2s

7.

http://www.youtube.com/watch?v=j1eUK-l0PO8

8.

http://www.youtube.com/watch?v=VSGiYHqbNRI

Pytania dla Ewolucjonistów

Testem dla każdej teorii jest fakt, czy dostarcza ona odpowiedzi na podstawowe pytania. Niektórzy ludzie o dobrych intencjach, lecz wprowadzeni w błąd, myślą, że ewolucja jest sensowną teorią, która odpowiada na pytania dotyczące wszechświata. Ewolucja nie jest dobrą teorią – jest pogańską religią, występującą pod przebraniem nauki. Poniższe pytania wysłaliśmy do ponad 750 osób, które uczestniczyły w mojej debacie na Uniwersytecie Stanu Winona w Winona, Minnesota, 9 stycznia 1993 roku.

  • Skąd pojawiła się przestrzeń dla wszechświata?
  • Skąd pochodzi materia?
  • Skąd pochodzą prawa obowiązujące we wszechświecie (grawitacja, bezwładność itp.)?
  • Jak to się stało, że materia jest tak doskonale zorganizowana?
  • Skąd pojawiła się energia organizująca materię?
  • Kiedy, gdzie, dlaczego i jak powstało życie z materii nieożywionej?
  • Kiedy, gdzie, dlaczego i jak życie nauczyło się rozmnażać?
  • Dlaczego jakakolwiek roślina bądź zwierzę chciałoby się rozmnażać, jeśli przymnażałoby to wyłącznie dodatkowych osobników do wyżywienia i pomniejszało szansę przetrwania?(Czy osobnik bądź gatunek posiada w sobie pragnienie przetrwania? Jak to wyjaśnisz?)
  • W jaki sposób mutacje (rekombinacje kodu genetycznego) mogą stworzyć jakąkolwiek nową udoskonaloną odmianę?(rekombinacja liter angielskich nigdy nie doprowadzi do stworzenia chińskich książek).
  • Czy jest możliwym, że podobieństwa w wyglądzie pomiędzy różnymi zwierzętami dowodzą istnienia wspólnego Projektanta a nie wspólnego przodka?
  • Selekcja naturalna działa jedynie w obrębie dostępnej informacji genetycznej i zmierza do stabilizacji gatunku. Jak wytłumaczyłbyś wzrost złożoności kodu genetycznego, która musiałaby nastąpić gdyby ewolucja była prawdą?
  • Kiedy, gdzie, dlaczego i jak:
    • rośliny jednokomórkowe stały się wielokomórkowymi?
    • dwu- lub trzykomórkowce pośrednie ewoluowały?
    • zwierzęta jednokomórkowe ewoluowały?
    • ryby przekształciły się w zwierzęta ziemnowodne?
    • zwierzęta ziemnowodne przekształciły się w gady?
    • gady przekształciły się w ptaki? (Płuca, kości, oczy, organy płciowe, serce, sposoby poruszania się, okrycie ciała, itp., we wszystkim tym dostrzegamy różnice!)
    • żyły formy przejściowe?
  • Kiedy, gdzie, dlaczego, jak i z czego:
    • ewoluowały wieloryby?
    • ewoluowały konie morskie?
    • ewoluowały nietoperze?
    • ewoluowały oczy?
    • ewoluowały uszy?
    • włosy, skóra, pióra, łuski, pazury, kły ewoluowały?
  • Co ewoluowało jako pierwsze (jak i jak długo pracowało bez pozostałych)?
    • Układ trawienny, trawienie pożywienia, apetyt, zdolność do znajdowania i jedzenia pokarmów, soki trawienne oraz odporność organizmu na jego własne soki trawienne (żołądek, jelita itp.)?
    • Dążenie do rozmnażania i zdolność rozmnażania?
    • Płuca, powstawanie wydzieliny ochraniającej je, gardło oraz perfekcyjnie dobrana mieszanina gazów do oddychania?
    • DNA lub RNA przenosząca informacje DNA do części komórek?
    • Bielce bądź wiciowce w jelitach, które trawią celulozę?
    • Rośliny bądź żyjące na nich insekty, zapylające je?
    • Kości, wiązadła, ścięgna, układ krwionośny, lub mięśnie do poruszania kości?
    • Układ nerwowy, system regeneracji lub układ hormonalny?
    • System odpornościowy lub jego potrzeba?
  • Istnieje wiele tysięcy przykładów symbioz, których nie da się wyjaśnić przez ewolucję. Dlaczego uczymy, że ewolucja jest jedynym wyjaśnieniem dla tego rodzaju relacji?
  • W jaki sposób ewolucja wyjaśnia naśladownictwo? Czy rośliny i zwierzęta rozwinęły naśladownictwo jedynie przypadkiem, czy też przez inteligentny wybór czy też projekt?
  • Kiedy, gdzie, dlaczego i jak człowiek rozwinął uczucia? Miłość, miłosierdzie, poczucie winy itp., nigdy nie rozwinęłyby się przyjmując teorię ewolucji.
  • Jak ewoluowała fotosynteza?
  • Jak ewoluowała myśl?
  • Jak ewoluowały rośliny naczynionasienne i z czego?
  • Jakiego rodzaju ewolucjonistą jesteś? Dlaczego nie jednym z pozostałych ośmiu bądź dziesięciu rodzajów?
  • Co powiedziałbyś sześćdziesiąt pięć lat temu, gdybym ci oznajmił, że w moim akwarium posiadam żywą latimerię?
  • Czy istnieje chociaż jedna wyraźna prognoza makroewolucji uznana za prawdziwą?
  • Co naukowego posiada w sobie idea powstania człowieka z wodoru?
  • Czy naprawdę wierzysz, że wszystko powstało z niczego?

Po tym jak odpowiesz na pytania, popatrz proszę uważnie na odpowiedzi i rozważ poniższe pytania.

  • Czy jesteś pewien, że twoje odpowiedzi są uzasadnione, poprawne i udowodnione naukowo, czy też jedynie wierzysz, że stało się tak jak odpowiedziałeś? (Czy te odpowiedzi odzwierciedlają twoją religię czy twoją naukę?)
  • Czy twoje odpowiedzi wskazują na więcej bądź mniej wiary niż osoby, która mówi: „Musiał to zaprojektować Bóg”?
  • Czy jest możliwym, że wszechświat został zaprojektowany przez niewidzialnego Stwórcę? Jeśli wykluczasz Boga już na początku naszej dyskusji, to jak – wg Ciebie – przy użyciu twojej definicji nauki, możnaby wykazać, że to On stworzył wszechświat, jeśli go rzeczywiście stworzył?
  • Czy jest rzeczą mądrą i w porządku aby przedstawiać studentom teorię ewolucji jako fakt, jeśli 90% populacji uważa, że Bóg jest stwórcą?
  • Jaki jest końcowy rezultat wiary w ewolucję (styl życia, społeczeństwo, stosunek do innych, wieczne przeznaczenie, itp.)?
  • Czy ludzie akceptują ewolucję z powodu poniższych czynników?
    • Tylko tego ich nauczono.
    • Podoba im się wolność bez Boga (brak absolutów, itp.).
    • Są zmuszeni wspierać teorię ewolucji w obawie przed utratą pracy bądź zaniżeniem oceny.
    • Są zbyt dumni aby przyznać, że się mylą.
    • Ewolucja jest jedyną filozofią pozwalającą usprawiedliwić ich polityczne działania.
  • Czy powinniśmy używać nieaktualnych, nieprawdziwych, wątpliwych, nieprzekonywujących dowodów wspierających teorię ewolucji tylko dlatego, że nie posiadamy stosownych zamienników (człowiek z Piltdown, krótkie powtórzenia, archeopteryx, Lucy, człowiek z Javy, Neandertalczyk, ewolucja konia, organy szczątkowe, itp.)?
  • Czy rodzicom powinno się pozwolić domagać się tego, by ewolucja nie była nauczana w szkołach jako fakt jeśli nie przyzna się takiej samej ilości czasu na nauczanie innych teorii pochodzenia (np. boskie stworzenie)?
  • Czym ryzykujesz jeśli się mylisz? Jeden z moich przeciwników w debatach powiedział: „Albo jest Bóg, albo go nie ma. Obydwie możliwości są zatrważające.”
  • Dlaczego wielu ewolucjonistów obawia się prezentowania w szkołach publicznych idei kreacjonizmu? Jeśli nie chcemy nauczać religii w szkołach, dlaczego nie usuniemy z podręczników ewolucji? Jest ona jedynie religijnym poglądem na świat.

źródło: http://drdino.pl/Multimedia.html

Komentarz

  1. Aby coś krytykować najlepiej najpierw o tym trochę poczytać. Pierwsze 6 pytań nawet nie dotyczy teorii ewolucji ewolucji,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *