Strona główna » piens.pl - Polska i Wiara ma sens » Woda z mózgu made by Gazeta Koszerna

Woda z mózgu made by Gazeta Koszerna

Poniżej przepis jak opluć, zniesławić i zdyskredytować znanego choć bardzo nielubianego przez mainstream dziennikarza Maxa Kolonko. Jest to klasyczny przykład medialnego kreowania rzeczywistości.

Opis przepisu na dziennikarski kicz wraz ze zdjęciami i oryginalnymi tekstami umieszczonymi przez Wyborczą a do obejrzenia na demotywatory.pl:

manipul

Przepis:

  1. Wygrzebać stary filmik (13 sierpnia 2013 roku), w którym dziennikarz  omawia inne wydarzenie, w tym wypadku Woodstock.
  2. Wykorzystać aktualne wydarzenia i aktualne emocje (patrz:  styczniowy XXII finał W.O.Ś.P. 2014; problemy Owsiaka z rozliczaniem pieniędzy).
  3. Na pierwszej stronie wrzucić wiadomość, że Max Kolonko mówi coś niedobrego o W.O.Ś.P i Owsiaku.
  4. Wprowadzić nastrój grozy – „Kolonko przyrównuje W.O.Ś.P. do ZOMO„.
  5. Napisać, że wyciągnięty z lamusa film to najnowsza wypowiedź dziennikarza w sprawie W.O.Ś.P.
    Również Max Kolonko w najnowszym filmiku umieszczonym na Youtube krytykuje Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i Przystanek Woodstock„.
    UWAGA ten tekst został już zmieniony na
    W dzień finału WOŚP furorę w sieci robił fragment nagrania Mariusza Maxa Kolonko z sierpnia 2013 roku, gdzie dziennikarz krytykuje Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i Przystanek Woodstock„.
  6. Zasugerować, że dziennikarz krytykuje dobroczynność.

Jak widać dziennikarze Wyborczej wykorzystują niewiedzę swoich czytelników. Jeżeli ktoś nie oglądał materiału z sierpnia 2013 roku, może łatwo dać się nabrać na tą medialną lipę przygotowaną przez ogłupiającą Gazetę Koszerną. Medialna papka to kłamstwa uwiarygodnione drobinami prawdy, aby były bardziej przyswajalne. W ten sposób manipulują odbiorcami wszystkie media mętnego nurtu. Kreują zabarwioną emocjami rzeczywistość. Dlaczego zabarwioną emocjami, bo emocjami łatwo sterować, człowiek nie zastanawia się czy to co jest mówione jest prawdą tylko bezwiednie reaguje emocjonalnie na przekazaną wiadomość. Tak działa cały przykrywkowy przemysł medialny w naszym kraju. Cel jest jeden, odwrócić uwagę społeczeństwa od nadciągającego bankructwa. Kasa jest pusta, koniec jest bliski.

Poniżej linki do źródeł:

Sierpniowy film Maxa Kolonko o Woodstock: http://www.youtube.com/watch?v=Gmo9PDXwXzE

Najnowszy film Maxa Kolonko, w którym omawia sprawę W.O.Ś.P. i nie tylko –

Aktualny, zmodyfikowany tekst Wyborczej – http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: