Strona główna » piens.pl - Polska i Wiara ma sens » Egzaminy gimnazjalne, czyli kpina z edukacji

Egzaminy gimnazjalne, czyli kpina z edukacji

Edukacja to bardzo wrażliwy obszar życia społecznego. Tak na prawdę od niej zależy przyszłość narodu. Głupim społeczeństwem jest dużo łatwiej manipulować, a w ostateczności zagonić je do niewolniczej pracy. Poniżej przykłady manipulowania przy stanie wiedzy naszych dzieci i młodzieży.

Licea ogólnokształcące

PO szykuje skandaliczną reformę szkolnictwa. Reforma autorstwa Katarzyny Hall przewiduje przekształcenie liceów ogólnokształcących w placówki specjalistyczne, w których zamiast historii, polskiego, biologii, czy chemii uczniowie będą uczyć się o np. zdrowiu i urodzie.„Dziennik Gazeta Prawna” przytacza wyliczenia ekspertów oświatowych, z których wynika, że po wejściu w życie reformy autorstwa minister Hall od września 2012 roku z programu nauczania zniknie 90 godzin historii, 60 godzin języka polskiego oraz 120 godzin przedmiotów ścisłych.Ponadto reforma zakład, że już w wieku 15 lat uczniowie będą musieli dokonać wyboru pomiędzy wykształceniem humanistycznym a ścisłym. Gdy uczniowie zdecydują się na nauki ścisłe, nie będą się już uczyć np. historii i polskiego, natomiast uczniowie, którzy wybiorą nauki humanistyczne ostatnią styczność z fizyką i chemią będą mieli w gimnazjum.Reforma zakłada, że liczba godzin lekcji historii zostanie zredukowana ze 150 do 60. Natomiast liczba godzin lekcji biologii i fizyki zostanie zredukowana ze 150 do 30.Według pomysłu minister Hall, braki w wiedzy z danego zakresu przedmiotów uczniowie będą nadrabiać w blokach tematycznych i tak na przykład biologia, chemia, fizyka i geografia zostaną zastąpione przyrodą, natomiast język polski, historię i wiedzę o społeczeństwie zastąpi blok historyczno-społeczny.

Pierwsza klasa liceum będzie przeznaczona na dokończenie przedmiotów rozpoczętych w gimnazjum. Kolejne dwa lata obejmie nauka w ramach wybranych wcześniej profili.

„Kto zdecyduje się na profil humanistyczny, z prawami Newtona będzie miał ostatni raz styczność w wieku gimnazjalnym. Wiedzę fizyczną zastąpią takie bloki, jak: zdrowie i uroda, śmiech i płacz czy woda – cud natury. Przyszli inżynierowie i ekonomiści o powstaniu listopadowym posłuchają ostatni raz w wieku 13 lat”.

Gimnazja:

W okresie od 23 – 25 kwietnia uczniowie gimnazjów pisali egzamin, który podsumowywał ich widzę zdobytą przez 3 lata w szkole. Pierwszego dnia (23.04) odbył się test z języka polskiego oraz historii i wos-u , drugiego dnia (24.04) z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i trzeciego dnia (25.04.) z języka nowożytnego.

Poniższe video obrazuje stan wiedzy naszych gimnazjalistów. Muszę przyznać, że obydwa filmy robią ogromne wrażenie, mną szczególnie wstrząsnął ten, który ujawniał „pokłady wiedzy” matematyczno-przyrodniczej. Z wykształcenia jestem inżynierem stąd pewnie ten dotkliwy wstrząs. Koniecznie trzeba to zobaczyć samemu:
Stan „wiedzy” humanistycznej:

Stan „wiedzy” matematyczno-przyrodniczej:

Wisienką na torcie składającym się z grubych pokładów wiadomości zdobytych przez gimnazjalistów jest rozmowa z „lumpem” na końcu filmu podsumowującego wiedzę matematyczno-przyrodniczą.

Podsumowując należy przyznać, że dzieci mamy już głupie. Tego nie da się ukryć.
Do pełni szczęścia i „prawidłowego rozwoju” społeczeństwa brakuje jeszcze wprowadzenia kilku dodatkowych zmian:

  1. Edukacja seksualna od okresu prenatalnego, co tam pomysły mówiące o wprowadzeniu jej w przedszkolu;
  2. Dopuszczenie seksu z 9-latkami. Czemu Janusz Palikot postuluje „tylko” 13-latki?;
  3. Alkohol, papierosy i marihuana dostępne od 9 roku życia, skoro wolno uprawiać seks to te używki na pewno nikogo nie zabiją;
  4. Pełna legalizacja małżeństw homoseksualnych z pełnią praw;
  5. Pełna legalizacja wszelkich zboczeń z pełnią praw (może ktoś zechce zaadoptować młodą kózkę na córkę). Czemu odmawiać praw innym mniejszością seksualnym? Czyżby były gorsze od homoseksualistów?;

To powinno całkowicie wystarczyć do zupełnej degrengolady całego społeczeństwa, a przecież dokładnie o to chodzi. Wszystko zmierza w tym kierunku. Zidiociałym dzieciom i młodzieży należy tylko podrzucić bodźce erotyczne i zezwolić na swobodne stosowanie używek. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że nawet nie zauważą, że ktoś przejął kontrolę nad ziemią, którą zamieszkują, bo państwa już tu nie będzie.

Przepraszam za te gorzkie słowa ale na prawdę jestem załamany tym co zobaczyłem.

źródła:
http://niezalezna.pl/22816-po-szykuje-skandaliczna-reforme-szkolnictwa
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,13793437,_Przyjemnosc_z_dotykania_wlasnego_ciala___Edukacja.html
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/kalendarz-egzaminow-2013-rok-test-szostoklasisty-matura-egzamin-gimnazjalny_291731.html
http://natemat.pl/54823,janusz-palikot-chce-pozwolic-na-seks-z-13-latkiem-zalezy-mu-zeby-zboczency-mogli-wykorzystywac-dzieci
http://kobiety-kobietom.com/zwiazki-partnerskie/
http://niezalezna.pl/40426-niemcy-zoofile-chca-praw

http://www.edukacja.edux.pl/p-12025-alkohol-jako-zagrozenie-wsrod-mlodziezy.php
http://www.wprost.pl/ar/248892/Papierosy-dla-nieletnich-63-proc-sprzedawcow-nie-widzi-problemu/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *